Vilka fynd!

Idag har jag alltså blivit lite mer ekonomisk. Ska försöka nyttja gratiserbjudande och rabattkuponger mera.
Jag tror inte man fattar hur mycket sånt man går förbi varenda dag.
Visst mycket är skit- "Köp en påse torrfoder och få en liten plåtburk som det står Friskis på på köpet" Hmm..

Eller "Köp 25 kilo bananer och få en banandelare på köpet" Ehh.. en vad??

Men faktum är att trots dessa mängder av konstiga erbjudande så kan man hitta en hel del bra.

Speciellt på nätet. Vem säger nej till gratis biobiljetter eller choklad?


Därför passade det bra att jag just idag skulle handla både kattmat och kattsand. Jag tänkte att nu ska jag fan i mej leta efter erbjudande och ta mej tusan jag hittade ett. Jag fick både kattsand, kattmat + torrfoder till samma pris som  bara kattsanden skulle kostat annars.


Tummen upp för det gillar vi =)

Så vad har hänt idag förutom att jag blivit mer "ekonomisk". Jo, jag har varit på återbesök hos veterinären med Glenn. Han var mycket bättre och hans tänder har växt ut igen (inte hela men en bra bit). Nu gäller det bara att dom växer rakt som dom ska.
Så inget mer besök utan avvakta och se. Det var väl bra nyheter!


Efter det så var jag ju o shoppade djurgrejer som ni vet och sen ringde jag till mina käre sambo och sa att idag ska vi simma igen. Den jäkeln hade försökt komma undan det han sa till mej "Nu ska vi simma en gång i veckan Bella". Han är så jädrans lat ibland..
Sagt o gjort, 1000 meter blev det och det kändes i axeln kan jag säga. Fick pausa emellanåt för det gjorde så ont. Men det ska jag ju göra nytta.


Hem efter simningen och slängde ihop Veckans godaste : Pasta Carbonara. Nu sitter jag här "Mett o trett" som det heter på ren jävla skånska.
Ska bege mig in till Sängen o kolla på Greys.
Imorgon är det skola igen. Studiebesök på schemat!!!

Natti natt <3


Ps. har förresten lärt mig hur man stänger av blixten på kameran, sisådär efter ett år =)
Me tonight:


Jeansleggings & T-shirt is the shit!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0