Vaccinering för svininfluensan!!

Jag är så jävla trött på att höra om alla som inte ska vaccinera sig mot svininfluensan.

Det är upp till var och en hur man vill göra men när dom kommer med anledningar som "Det är mycket kvicksilver i skiten" eller "Det är aldrig testat på människor" eller värst "Om några år så kanske dom kommer på att det är skitfarligt och då vill inte jag ta det".

 

Jag är ingen medicinexpert men anser att vi ska vara tacksamma och ta emot det skydd och vaccin som erbjuds.

Det är inte överallt i världen möjligheterna för alla att vaccinera sig finns.

Om inte för o skydda dig själv så gör det för att skydda dom runt dig.

Visst viruset kommer kanske inte bli så stort och få människor har faktiskt dött av det. Men varför utsätta sig för chansen? Varför riskera att bli en av dom få?



Jag tror heller inte att man skulle låta ett helt land få vaccinering som inte är tillräckligt testat eller rent ut sagt farligt.
Det finns med all säkerhet regler för sånt.


Gå in o läs det här ni som tvekar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0