Underneath.

Ja om gårdagen var jobbig så har denna varit 20 ggr värre.
Efter ännu en natt med jävligt dålig sömn fick jag pallra mig upp när klockan ringde och det första jag gör är att tappa ett kaffefilter fullt med sump över hela köksgolvet :(
Suck..
Gör mig i ordning och ska åka o hämta Ellie som åker med mig varje morgon.
Bilhelvetet startar givetvis inte.


GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH.


RInger J och svär och skriker och han kan inget göra för han är i Smålandsstenar på jobb.
Till slut kommer J.s farfar och hjälper mig med startkablar.
Efter mycket om o men startar bilen och jag far och hämtar Ellie.


Väl i skolan, cirka en timme sen, så har vi drama och efter en stund startar världens konflikt och folk beter sig jävligt illa.
Vuxna männsikor säger ord som låter som om dom kommer från fjortisar.
Vad är detta? Varför kan man inte respektera varandra? Olika åsikter och vara hyggliga?
Hur ska dessa människor kunna arbeta med konfliktlösningar när dom är experter på att starta det själva?!
Idag sa jag dessutom vad jag tyckte och tänkte.
Rakt ut, det var inte poppis.



Dessutom har personer snäst och varit otrevliga idag.
Funderar på att ALDRIG mer gå dit faktiskt.
Skolan ger mig ångest för tillfället.
Eller klassen rättare sagt.


Villl Gråta. Detta är inte vad jag behövde.


Skulle på möte med min praktik också, dom ringde o avbokade det. Otippat va?????????

:´(

Känner mig ungefär så här idag:



TACK FÖRRESTEN ALLA FÖR ERA SÖTA KOMMENTARER. DOM ÄR GULD VÄRDA I DESSA STUNDER <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Heja Dig för att du sa vad du tyckte och tänkte!!!

Barnsligt av vuxna människor att bete sig så.

Hoppas det vänder och att du kan tänka dig att gå tillbaks igen ;-)

KRAM!

2009-11-17 @ 20:38:03
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Anki

usch jag vet att vissa personer i klassen är värsta glädjedödarna, deras munnar är som raka streck. kommer inget positivt från dem, jag antar att det är dem du syftar på. men lägg inte ner nån energi på dem. du har andra i klassen som vettiga! t.ex mig ;) haha och ellie, zarita, ida och ida, lotta, diana, anette.. det är ju bara tre st i klassen egentligen som surar helatiden. skit i dem! jag vill ha dig kvar i skolan =(

2009-11-18 @ 13:54:10
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0