Syftet med att blogga.

Lyssnar på American Woman... bra när man kan få tips på musik i andra vänners bloggar.

Blev lite konfunderad i skolan igår.
Fler än jag visste hade min bloggadress, nu är det helt okej för jag gillar verkligen den här tjejen som hade läst här men jag vill klargöra en sak.
Detta är som ni säkerligen förstått ingen stor blogg.

Jag har aldrig strävat efter att det ska bli det heller.
Snarare tvärtom.


Jag har inte skrivit ut min adress på facebook till exempel.
Jag har inte gett ut adressen till alla mina kompisar ens.
Jag har inte bett folk att "sprida" bloggadressen.


Anledningen är att jag vill ha detta som en dagbok. Jag uppskattar dom läsare jag har, dom flesta av er har jag ju medvetet "valt" ut genom att kommentera med min adress i era bloggar eller kanske till och med visat er bloggen.


Jag vill inte känna att jag behöver "hålla" igen på mina tankat eller inte kunna skriva vad jag vill eftersom jag är orolig att det ska bli snack & missförstånd. Visst, skulle jag kunna låsa sidan men det har hitills inte behövts.
Mycket av det som jag gillar med att blogga är ju att dom som man inte träffar var och varannan dag ändå kan hålla kolla på vad som händer i ens liv.
Dessutom är jag ju och har alltid varit en person som har lättare att uttala sig i skrift än i ord.


Hoppas ni hajjar vad jag menar?!
Ta inte illa upp nu ni som läser, ni är underbara och superbra allihop <3

Stor kram och puss.




 


Kommentarer
Postat av: Anki

jag förstår vad du menar, förstår inte heller ibland hur folk hittar till ens blogg. men det gå ju och googla på det med tyvärr. jag har ungefär 30 läsare varje dag och jag kan slå vad att hälften av dem är såna som kommer hemtrakterna och vill bara snoka.

2009-11-04 @ 12:36:39
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Ida

Inte meningen att snoka. Sorry. Hittade din adress av händelse när jag skulle skriva en kommentar på Ankis blogg.

Här har du min bloggadress så att du kan "ge igen".

2009-11-04 @ 22:40:30
URL: http://www.metrobloggen.se/idolina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0