Skitduktig :P

Jag är så fucking jäkla nöjd med mig själv idag =)
Glad att jag stannade hemma från skolan för jag har fått så mycket gjort som gett mig ångest dom senaste veckorna.


*STOR
STÄDAT hela lägenheten (dammning, toastädning, dammsugning, torkat golv osv, torkat av alla skåp och lådor)
*Städat och sorterat i vår stora badrumshylla
*Städat i garderoben där vi har handdukar och lakan, slängt en jävla massa gammalt skit.
*Hängt undan alla sommarjackor och ställt undan alla vårskor/sommarskor
*Slängt fula blommor
*Bäddat rent i sängen
*Varit på A6 o köpt en adventstjärna till storarummet.
*Druckit en chai Latte på A6 =)
*Ringt praktikplatser


Jag kommer somna gott ikväll, det gör jag alltid när jag vet hur jävla duktig jag varit.
Finns det nåt som slår doften av rent =)


Nu blir det fortsättning på gårdagens film med J in bed <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0