Mys med glenn =)






Myste med en av killarna i familjen innan. Sötnos.

Min hy är så kass för tillfä'llet som ni ser här på bilderna. Fått mycket utslag och finnar.
Konstigast är att jag brukar få det när jag druckit sprit och det håller i sig någon vecka.
Well, well. Tur man inte är fåfäng av sig ;)

Glenn ska till veteriänären inom det närmsta då han har en knuta som växt till sig. När jag berättade det för min klasskompisar så var där en som kläckte ur sig: "Nu har Glenn glänst färdigt"
HAHAHAH- Hemskt jag vet, men det lät så jävla roligt i stunden.

Hoppas innerligt att han inte glänst färdigt :)


Kommentarer
Postat av: Anki

naw stackars lille glenn, han kommer glänsa länge till :)



min katt där hemma har blivit mycket keligare nu än innan, innan var hon värsta argbiggan, jag berättade det för min pojkvän och han sa "det är för att hon vet att hon ska dö snart" fyyy, va ledsen jag blev!



Tack för filmtipsen, ps i love you har jag varit sugen länge på att se nu!

2009-11-04 @ 21:32:25
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0