Mitt eget "House of pain"

Idag har varit precis lika hemsk som de andra dagarna. Jag har dessutom haft skola mellan 10-16.30
I helgen har vi kurs med Armando, en psykoterapeut från Göteborg.
Han lär oss bildterapi och dramapedagogik.
Intressant om man hade varit frisk.
Men jag måste kämpa mig igenom helgen.

 

Denna kúrsen ger ett intyg som vi kommer få med oss sen och man måste ha varit med 2 dagar för att få det =/

Jag knaprar piller men dom hjälper inte :( Diklofenak som funkade innan hjälper inte ett skit nu...


Jag o J har varit o lämnat in ansökan om Ica kort.
Vi har ju börjat vårt nya liv som sparsamma människor.
Det roliga (eller tragiska) är att vi hämtade ansökan om Ica kort för längesen.


Sen fyllde vi i det, skrev under och J tog med sig det till Maxi, nähä. Då var båda tvungna att vara med och legitimera sig. Sen vet jag inte vad som hände. Han kom hem med det igen och det blev ståendes på fläkten.
Nu när vi äntligen blev färsiga att göra det så kollade vi när vi skrev på det: 18 Februari hade J satt sin underskrift HAHAHAHA.
Nej vi har ibland svårt att få tummarna ur röven =)

Har haft den fina fiskbensflätan hela dagen idag. Fick massor av komplimanger och fick till och med visa Ida hur man gör ;)

NEJ, NU BLIR DET FILM I SÄNGEN MED J <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du överlevt helgen o at allt är bra snäckan! Hör av dej om du har tid =) kram!

2009-11-30 @ 13:24:18
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0