Kattaf*n!!!

Har försökt fota kattskrälelt här hemma eftersom jag skulle va en duktig bloggare och lägga upp en bild på katten i inlägget som skulle handla om hur mycket jag kommer sakna honom dessa 3 dagar.


Well, jag kan numera konstatera att Ossan inte gillar att bli fotad och skämmer knappast bort oss med någon fin posebild av sina bättre sidor :P

Här är reslutatet av mina försök till att få rackarn att va med på kort:


(Bortse gärna från rishögen bredvid, det är bara lilla jag.)


Nope, he refuse to show his face /


Haha, ingen av oss blev speciellt bra på denna

                                                             Hmmm


Kiss my ass...


Ja detta va nog den bästa jag fick till o då hade jag fan i mej kämpat länge.
Min lite blyga prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0