Julmys hos oss!

Ja idag är det äntligen dags att gå till doktorn.
Har bara hållt mig hemma hitills. Känner mig vissen.
Det är jobbigt och tar på krafterna att gå o ha ont hela tiden.
Jag blir orolig också, det känns som det bli ett större område jag har ont i.
Och inatt vaknade jag av att jag hade jätteont i benet och det högg precis som det gjort i ryggen, sen kunde jag inte somna om.
Nu hände samma sak när jag låg o vilade.


Jag vet inte alls vad det kan va o jag hatar att erkänna det men det skrämmer mig lite....


Lite julgrejer har det åkt upp här på Igelkottsvägen. Tänkte ni skulle få en liten visning:

Vardagsrums fönstret med nya stjärnan


Ny fin "hängare" från Ikea att hänga julkulor o dylikt på. Jag älskar den!


Finaste sovrumsfönstret. Istället för stake eller stjärna köpte jag urfina kulor och hängde upp!!


Jag är inget big fan av julen, det enda jag egentligen tycker är mysigtär hur det går från mörkt som f*n till att alla har fina ljusstakar, stjärnor osv.

J har varit duktig och satt belysning på balkongen med. Blev supeeer!!


Kommentarer
Postat av: miian

hej lilla vän!

Hur gick det hos doktorn?

Ledsen att jag är kass på att läsa bloggar,men försöker hinna läsa ikapp när tid finnes!

Hoppas du mår bättre.kram

2009-11-30 @ 19:50:05
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0