Ensam IGEN!

Jag fattar inte varför jag fått så svårt att komma i tid eller göra saker.
Jag tänker alltid att "Nu ska jag göra det här" och sen fastnar jag här o typ en timme innan affären stänger eller 10 minuter efter jag skulle möta en vän så får jag panik och springer och får stressa som fan istället =(
Ingen bra ny vana!!!


Jag är själv ikväll igen.

Tur jag trivs med min ensamhet för den här veckan har jag varit själv i princip hela tiden utom på natten.


Min kille har både det ena och det andra för sig. Igår var det filmkväll hos en kompis, idag är det julbord med jobbet. Busy man. Känner mig nästan som en hemmafru :(


Idag har jag varit på föreläsning med skolan. Det som var bra var att det var på Elmia som ligger i Jönköng (Nära med andra ord), det som var dåligt var att det var en föreläsning som hette: AFA FÖRSÄKRINGAR. Ungefär lika rolig som den låter...


Nu gör jag det igen, skulle sticka till A6 o byta en sladd som jag köpte i förrgår som var för kort och A6 stänger kl 20. Skynda skynda!!!!!!!


Bjuder på en bild på skönheten... eller odjuret välj ni:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0