En glad o en lessen Bella!!

Innan jag skriver nåt annat vill jag bara skriva att ni är usla på o kommentera.
Det är dessutom alltid samma som lämnar spår efter sig.
Eloge till er, ni vet vilka ni är.
EN stor känga till er andra.

Man tappar ju minst sagt blogglusten när man aldrig får nåt gensvar!!

 

Dagen har varit rent ut sagt för jävlig.
Trots tabletter har jag så ont i min axel och ut i ryggen att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Denna smärtan tar knäcken på mig, det värsta är inte hur ont det gör utan att det gör ont hela tiden!!!!!!!!!

Vad gör man när tabletter inte hjälper?

 

En gladare nyhet är vad som väntade på hallmattan när jag kom hem idag =)

Biobiljetten från SpelaBingo som jag bloggade om häromdagen.



Det funkade alltså, skoj. Jag har verkligen inte många ören över till nöjen denna månaden så det kunde inte kommit lägligare =) Jag kan gå o se New Moon igen. Jippi!!!
Ni kanske tycker jag uttnyttjar bloggen till att tjäna på själv o ja det kan jag ärligt säga att det har jag gjort nu. Det är ju frivilligt o läsa o jag är verkligen inte rik sen jag började plugga så allt Gratis är mer än välkommet =)


Dagens lunch har avnjutits och nu ska jag betala lite räkningar sen blir det nog sägen en stund, sen bakning. Eller tvärtom, ja vi får se!!!


Favoriten- Sallad med Bulgur och VV korv :)

 

Ha det gott igelkott!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mums Mums!!!!

Jag hoppas att jag hör till skaran som kommentarar, så trist när bara en liiiten mikrodel av alla gör det.

Själv är jag emellanåt riktigt usel på det men läser gör jag alltid!

Ha en superfin helg!!!

KRAM!!!

2009-11-27 @ 15:36:47
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: lina

jag blev minsann pckså medlem i bioklubben eller vad det hette idag! jag vill också ha en biobiljett! :)

2009-11-27 @ 15:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0