En dålig dag som slutade bra!!

Usch vad ledsen jag blev idag i skolan. Började t.o.m gråta.
Det finns bara ett ord för denna skolveckan: KATASTROF!!
Jag vet inte vad som händer men läraren verkar ha bestämt sig för att hata mig.
Idag var hon så elak och tryckte ner mig att jag som sagt började lipa.


Jag vill bara hoppa av nu- tack vare världens underbaraste klasskompis Ellie och några andra som inte heller går av för hackor. Ida, Anki, Lotta & Diana så stannar jag.


Hur man säger ifrån till klasskompisar som beter sig som nollor och andra människor det kan jag nog lista ut men hur pratar man med en lärare?!?!?!
Hur säger man att man känner sig mobbad av klassföreståndaren?!


Det är inte första gången hon pikar mig men idag reagerade även alla Klasskompisar på det.
Jag blir tokig, vill bara ge upp o släppa allt o gå o gräva ner mig någonstans.
My life sucks!!!!


Tacka vet jag världens bästa kille <3

Jag ville också tacka Anki och Ellie för en suverän biokväll. Filmen "New Moon" var helt underbar!!!
Edward är sååå snygg...

 





 





Ja, jag är besatt. Dom så snygga ihop!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, hon var en riktig f***a igår. Pedagogik, motivation... vet hon vad det är???

2009-11-21 @ 10:20:37
URL: http://www.metrobloggen.se/idolina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0