Min 23 årsdag i Riga =)

Känner lite mer av vaccinet idag.
Inte så att jag mår jättedåligt, mer att jag inte känner mig som mig själv.
Dessutom känns det som när man håller poå att bli sjuk. Man känner sig lite svullen i hals och huvudet och varm inombords men fryser utanpå. Hajjar ni?????

Dom ringde från Hemtjänsten och frågade om jag kan jobba imorgon och jag behöver ju verkligen dom pengarna.

Om det nu stämmer som alla säger att man inte får några pengar i December från CSN.
Då gäller det ju att jobba i November eftersom vi timmisar får lönen en månad senare :P


Tänkte berätta lite om min födelsedag som firades i Riga.
Jag fick bestämma vad som skulle göras på dan men på eftermiddagen/ kvällen var jag ganska besviken.

Jag ahde ju såklart valt att vi skulle shoppa men förd et första så när vi sätter oss på bussen till det köpcentrum vi sett genom bussens ruta när vi åkte från flygplatsen så märker vi att bussen kör en annan väg från stan till flygplatsen.
Så vi fick åka till flygplatsen, vänta där tills nästa buss gick och sen åka tillbaka mot Riga centrum igen...
Ganska drygt.

När vi sen väl kom till köpcentrumet så var det jättemycket folk plus att dom hade nån typ av underhållning där så en gubbe stod mitt i byggnaden och gapade och skrek i en mikrofon så det ekade i huvudet på en.
Dessutom hittade jag knappt nåt.


Hmm.. var väl inte världens trevligaste flickvän sen och klagade mycket på hur dålig den 8 November 2009 varit. HAHAHA, Barnsligt jag vet!!!

Kvällen blev desto bättre, mycket tack vare att jag har en sambo som är världens bästa och alltid vill göra mig glad, Söt <3


Surisen på sin födelsedag...

VI bestömde oss för att äta på en restaurang vi sett innan: Restaurang Hospital. Det var sååå coolt, Sjukhusmiljö som man satt o åt i:




fiskar i ett badkar :D


Min snygga kille poosar på restaurangen


Nervös.. har dom god mat här tro...


Detta fick jag såååå gott :)


J:s mat.


Mums.

Denna restaurangen var såå cool. Maten var asgod och billig, jag tog nån typ av oxfilé och med dricka kostade det ca 105:-. Maten var verkligen billig där & god!!

Efter restaurangen avr vi på ett annat ställe och drack irish coffe och åt efterrätt men det kan jag inte berätta om nu. Ska vila lite, ont i kroppen. Bli köbemaod ikväll :P


Puss på snudan som min syrra skulle sagt!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, gott det såg ut!!!

Kul att ni hittade till köpcentrat åtminstone.

Ska själv vaccinera mig på måndag, hoppas jag slipper feber ;-)

KRAM

2009-11-13 @ 23:06:18
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0