Another day.

Well, well I'm back men har egentligen allt annat än tid att sitta här.
Det får bli en snabbis.
Igår innan jag skulle lägga mig kollade jag till Glenn för det brukar jag göra och jag tyckte han var ovanligt stillsam.
Dessutom ser jag att han inte rört tomaterna och morötterna jag aklgt in till honom. Han som annars är minst sagt glad i mat.
Jag skär en bit gurka (hans favvo) och ger honom men när han fösöker ta den så är det precis som han inte kan.
Så jag atr upp honom och då ser jag att han båda framtänder är borta.
Det ser ut som dom är kapade för det är inget sår.


Lilla hjärtat har nog gnagt på nåt, fastnat o sen har tänderna åkt av :(


Imorgon ska vi till veterinären vid 15.30. Hoppas det går bra. Ska passa på att fråga om hans knuta där bak också.


Nu måste jag plugga men sak ge er nån Riga bild innan:

 


På flyget


The suite :)


Tvingade J att poosa på dass.


Banana spliten var något av en besvikelse.


Kallt men ack så vackert :D




Jag har världens snällaste bredvid mig varje dag.


Älskar <3


Kommentarer
Postat av: lina

nej stackars glenn... hur mår han?

2009-11-12 @ 16:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0