Äntligen rökfri =)

Har jag sagt att det är så jävla, helsikes, satans skönt att vara rökfri?!
Jag är så stolt över mig själv.

Att jag har klarat detta och så bra jag har klarat detta.


5.e veckan utan cigg nu. Över en månad, så länge har jag aldrig gått innan.
Jag sa att jag skulle tillåta mig röka på min födelsedag men fastän vi drack drinkar och det framkallar suget så valde jag att stå över.
Det äcklar mig att lukta och dra in gift i lungorna igen.


Några extrakilo har smugit sig på men det får det va värt och nu ska dom också bort.


Nu är det way past bedtime.


Puss och kram från en f.d rökare (i 7 år).


Kommentarer
Postat av: Emelie

Helt underbart ju!!!

Måste kännas kanonbra, duktiga duktiga du!!!De där extrakilona kan det vara värt nä man gör en mycket större vinst!

Kram!!!

2009-11-12 @ 08:14:42
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: JOhanna

2009-11-12 @ 18:08:45
Postat av: Johanna

Skulle skriva att du är jätteduktig :)

Hoppas att det fortsätter i samma anda :)

2009-11-12 @ 18:10:06
Postat av: Emma

Du är så duktig Bella! :) strongt!

2009-11-13 @ 13:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0