Utslagen hjälte!!

Åh, jag hade tänkt o skriva ett låångt inlägg här ikväll men efter att varit upptagen med annat hela kvällen är jag nu så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna.

Det får helt enkelt vänta till imorgon.
Jag märker verkligen hur mkt jubbet tar på mig. Är ju helt färdig vid 21-22 tiden på kvällarna.
Har dessutom fortf. svinont i axeln.

Jag fick världens sötaste grej idag på posten. Vad, får ni se imorgon. Tack Sandra  =)
Supergulligt hi, hi..

Nej minsann nu ska jag gå o sluta mina blå, hoppas innerligt att inte det nya jobbet gör mig lika trött!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja det e inte lätt att jobba inom vården. Det tar på en. Även om det har sina ljusa stunder att jobba med äldre så kan det va fan så jobbigt ibland.

2009-05-13 @ 19:16:56
Postat av: Mamsen

Nu gjorde jag så här igen. Trodde inte att första inlägget kom med så jag skrev ett nytt. Datorer! Eller e det mammor det e fel på?

2009-05-13 @ 19:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0