Fylla, ett minne blott??

Vilken seg dag det har varit idag. Eller rättare sagt jag har varit seg idag.
Tog det lugnt med vinet igår kväll av just den anledningen att jag ville vara pigg idag o bakis har jag inte varit men trött.
Å andra sidan kom vi inte i säng förrän 2 inatt så det kanske inte är så konstigt.

Efter grillning hos världens bästa grannar så begav jag, J, Emma o Emma oss upp till stan.
Jag kan säga att jag hellre hade krupit ner under täcket men vad gör man inte för sina nära o käras skull.
Det blev of course hårdrockskväll på Zaragon. Not my kind of place  men återigen gav jag vika för majoriteten =)
För mig är det inte så viktigt var man är om man bara har bra sällskap med sig.

Det blev en cider o ett halvt glas vatten för min del, tycker inte om känslan av att vara full eller onykter längre.
Hatar att känna att jag inte har full kontroll över vad jag gör o säger.
What happened? Blev jag vuxen eller? He, he.

Morgon dagen kommer bli pissjobbig för mig.
Har försökt få tag i en på jobbet hela eftermiddagen om hon kunde hjälpa mig men hon vill inte svara!!
Jag har nämligen körlektion imogon bitti 08.40 o börjar sedan inte jobba förrän 12. Det dumma är att jag inte kommer hinna mer än hem o vända förrän det är dax att sticka igen så jag ska flörta lite o se om det går o börja vid 10 o sluta vid 19 istället imorrn. Wish me luck!!
Tror dock inte jag kommer lyckas men, men. Försöka gå ju alltid!!

Nu har jag sat i 2 timmar att jag ska sätta  mig med teorin men istället loggas det in på facebook, bloggar o en massa annat.
Nu tar vi tag i detta va?

Men först ett par bilder från gårdagen:


Jag o J:s mormor i stadsparken


Kvällens "Värdpar"

 
Vi =)


Knäpp-Emma!!

Emma lyckades nog knäppa fulaste bilden ever på mig igår. O trots att den är så jävla ful o hemsk så ska självklart ni få sen den men jag varnar er. Ni kan drömma mardrömmar inatt


Skräcködlan herself som har 20 hakor, blåa rödvinständer, försöka låtsas att hon har snus under läppen och ögon som jag vet inte vad!!

Nej, terori var det ja!!

Kommentarer
Postat av: miian

hihi du är ju bara för söt,knäppgök :)

Du hade fått nytt jobb eller?

VAD???

När hur?

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Hoppas du mår super.

Kram

2009-05-04 @ 19:07:28
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: lina

HAHA du är sååå het på den bilden måste jag verkligen säga bella!

2009-05-04 @ 19:13:58
Postat av: Emelie

Tack Tack, tröjan är ett Kreta-inköp :-D.

Inte långt kvar till ER resa nu, nu är det jag som är avis!!!

KRAM!!!

2009-05-05 @ 21:24:08
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0