Ensam fredagkväll.

Sorry får dålig update här igår men jag hade ingen ork.
J var iväg hos en kompis igårkväll o då tänkte jag "va skönt, en fredagkväll helt ensam, det var längesen".
Hell no, att det var skönt. Vår datorn håller på o dummar sig o igår var den så seg att det inte gick att sitta vid den.
Efter 30 minuter brestämde ja mig för att stänga av den o låta den vila tills idag.
Gick o slog på tv:n. Slötittade på Så ska det låta men efter det var det bara skit.

O jag blev så J*vla rastlös.
Vandrade fram o tillbaka, fram o tillbaka.
Storstäda hade jag redan gjort i Torsdags så det var inte lönt.
Jag funderade på om jag skulle plocka fram en hammare o spika upp lite foto men kom på att det nog inte är så poppis kl 21.30 en Fredagkväll.
Vad fan höll jag på med ?
Utan dator o med bara skit på Tv blir jag tydligen som en rastlös 5 åring =)
TIllslut kom jag på att i vardagsrummet hade vi gardiner som var lite för långa så jag satte mig o la upp dem HAHA.

O vilken rolig fredag kväll jag hade ;) La upp gardiner som en annan gammal 78-åring.

Jag har förresten varit tvungen att fota dom två senaste kvällarnas kvällsmat. Mmm såå smarriga har dom varit.

Nehe, nu när jag skulle ladda upp dom tog det 30 minuter o dom blev aldrig färdiga. Tyvärr, det får vänta. J måste kolla vår dator idag. Den är ju segare än "julada".

O jag har sååå ont i min högra axel. Jag fattar inte att det inte går över.

Imorgon väntar delad tur på mig. Suck.. Känns som man spenderar hela dagen på jobbet när det är så. Men, men. Bara att bita ihop!!

Hughs and kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0