Effektiv dag!!

Hade egentligen ledig dag idag men klockan ringde 06.10 då jag tagit extra.
Har varit sjuk en del denna månaden så jag behövde verkligen lite extra pengar.
Skulle jobbat till halv elva men eftersom det är så tajjt med tiden och stressigt så fick jag självklart jobba över 30 min.
Hade aldrig hunnit.
Tänkte åkte hem o lägga mig en stund igen men fortf. har jag inte kommit längre än hit =)
Ätit lite lunch o druckit kaffe.
Gottigottgott.

Vägde mig imorse, efter en riktigt flottig helg full med onyttigheter så kan jag med glädje meddela att det endast var 3 hg plus =)
Bra för o vara jag. Jag kan ju gå upp både ett o två kilo lätt på en helg.

Igår kväll åkte J till en kompis så jag var hemma själv o ja var så jävla duktig.
Började packa resväskan, tvättade massor, diskade o sorterade ut gamla kläder ur garderoben.
J blev helt chockad när han såg hur mkt jag hunnit med =)
Här kommer lite mer bilder från helgen:

3 tuffa brudar sitter o solar.

   


Mys lördag med underbaraste familjen.

   

Ja det var nog dom flesta. Är så glad för min fina familj.
Nu ska jag gå o vila lite, sovit så dåligt inatt i vårt kolossalt varma sovrum sen ska jag möta Lovisa.
Vi ska fika hos henne.

Så här glad är jag idag när jag tänker på att det bara är 5 dagar till Grekland. =)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Säkert jättevarmt o otäckt i Grekland vid denna tiden. Och fullt med insekter o mygg. Och alldeles fruktansvart underbart. Som en bal på slottet kan jag tro.

2009-05-25 @ 21:35:16
Postat av: Mamsen

Inte alllls avundsjuk för att ni ska till Grekland! Tro det inte....

2009-05-25 @ 21:37:05
Postat av: Anonym

Ha, ha. Bittra mammsen, bittra mamma!! =)

2009-05-26 @ 10:39:27
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0