Mys med Honey!!

Det blev inte Grekiskt igår, restaurangen var öppen men hade ingen buffe o eftersom det är den som är så prisvärd så känner jag att jag hellre sparar till en annan gång.

Så det fick bli Jensens istället. Supergod mat men älskling tyckte det var alldelles för lite, precis som på många andra "finare" restauranger fick man inte speciellt mkt.¨

Efter god mat så cyklade vi till Hemmakväll o köpte Ben&Jerrys (favorit sorten "Strawberry cheeesecake") och hyrde film.
Det fick bli "Låt den rätte komma in". Den hade fått hur många utmärkelser som helst av diverse rescencenter men det vet ej fan om jag kan hålla med om.

Den var konstig, Emma sa att om man inte läst boken så har man svårt att fatta filmen o det kan nog stämma.

Här kommer iallafall lite pics:


On my way i en jävligt stökig hall!!

   
På Jensens Bofhus



Hemma igen.

I eftermiddag var jag o J o fikade med J:s mormor i stadsparken, hur mysigt som helst.
Hon är så söt, en riktig liten...... mormor =)

Nej nu ska ja köra moppe till Maxi o köpa lite kött till grillning ikväll.

Jag kom förresten ut på min löprunda imorse. Vilken skillnad det är nu o innan. Nu börjar jag orka mkt mer!!

Puss o hej!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Här vart det en del att läsa ikapp ser jag...

Har jag missat att du fått nytt jobb, eller har du sagt upp dig? Måste snoka vidare :-D.

Vad duktig du är med löpningen, kanske DU kan inspirera mig, här är det mest öken nu...

KRAM!!!

2009-05-02 @ 22:11:09
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Vem e den stubbade skinheadskillen bredvid dig? Skojade. Ser ju bra ut. Vi har ju inte setts sen håret åkte av.

2009-05-06 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0