Shopping resultatet!

Nu jävlar är vi hemma från shoppingen. Och shopping blev det. Defintivt.
Detta fick jag med mig hem:
1 t-shirt, 1 blus, 1 kjol, 2 par solglasögon, 1 par sandaler och 1 par ballerina.
Plus lite annat smått o gott till hemmet osv.

Jag o J har precis gått mannekäng här för varandra HAHA.
Bad J ta ett apr bilder på mej så ni ska få se. Men fy fan vad jag hatar att se mig själv på helkroppsfoto!
Hatar min kropp rättare sagt! =(

Men visst ska jag visa er. Ni får la blunda om ni tycker det blir för hemskt..


Ny blus och nya sandaler!

 

Där fick ni ju en bild på min fina kille med i sina nya linnebyxor och skjorta.
Usch, man lbir ju deppig när man ser sig själv på helfigurskort. BLÄ!!

Bjuder på en finare bild som jag knäppte igårkväll på oss.


Ossy kom också med litegrann =) Kärlek till er!!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, men du skulle ju ha en röd, hihi

Nädå, svart är ju kanon :-D.

Milton är avis på alla mina kjolar, han vill så gärna ha en kjol :-D.

Inte långt tid kvar nu, är sååå avis på er resa!!

KRAM!!

2009-05-10 @ 20:50:10
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jättefina kläder.

2009-05-13 @ 19:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0