Nej Bella, nej!!

En jävla massa folk som fyller år idag. Nån slags "nu pippar vi jävlar " dag varje år för 9 månader sen?
I missed that!
Både Isac (lillebror) o min kära sambos mor har bemärkelsedag idag.
Jag var o köpte present åt J:s mamma innan idag efter körlektionen.
J hade redan bestämt vad han skulle köpa (det får han ta ansvar för, faktiskt hans mamma ju).
Vågar inte skriva det här, man vet aldrig om nån i familjen är inne o tjuvläser =)

Nu sitter jag inne o spanar på Ellos rea. Blev så sugen på att köpa en stor "klöspelare" till min lilla gris men har jag råd?!
Egentligen vet jag svaret, det har jag inte men åh vad det kliar i fingrarna.
På både mig o Ossan.


Visst är den fin=) Och "bara" 489:-.

Nej, nej, nej Bella. Du har inte råd!! Hmmm.. försöker tala vett i mig själv.
Ganska lönlöst =)

Nu väntar jag på att J ska komma hem så vi kan åka in till stan och sätta in pengar på banken samt lite andra småärende. Drygt att vi måste vara med båda två för att få sätta in pengar på vårt sparkonto!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0