Middagen är uppäten och kaffet på!!

Ja, o idag blev det en favorit i repris. Quorn filé med ris. Tycker det är såååå smarrigt o så HELT vegetariskt med, känns bra!!

Uff fy fan vad jag är trött på mitt jobb nu. Bara massa elände o skit känns det som. Hela eftermiddagen har gått åt till möte lo för att diskutera hur "pissigt" det är där.
Alla är dessutom så j*vla negativa där att det känns om om även om man ville va glad så går inte det för alla andra drar ner dig i skiten!!

Nåja, nog pratat om det.

Jag orkade verkligen inte blogga igår, både jag o J var helt slut i planeten!
Efter en superstressig dag på jonbbet var det bara att hem o vända för o sen åka med Ossan till veterinären.
Precis som jag misstänkte så var det ögoninflammation igen!
Det jag är mest orolig för är ju egentligen VARFÖR han får ögoninfl. så ofta?!
Men det fick jag inte direkt ngt svar på.
Däremot frågade hon om han hade magrat o det har han ju. Det är inte det att han är mager men innan var han ganska "big" o nu har han gått ner till att vara "normal".
Dessutom dricker han väldigt mkt o tydligen kunde det i samband med infektion i kroppen vara ett tecken på diabetes eller möjligtvis problem med njurarna.

Men eftersom vi nyligen bytt foder på honom så ska vi avvakta lite o se om det blir bättre eller som hon sa "iallafall" inte sämre!

Imorgon har jag körlektion efter jubbet. Uff, vill inte.
Eller jag vill men ändå inte.
Jag vill ju ha körkort o lära mig köra bil men inte ta trafiklektioner. Hatar att känna den pressen o nervositeten när en "expert" på bilkörning sitter med o iakktar. Ah, ni hajjar va?!

Ikväll ska J på tennisträning så jag får min kvalitetstid för mig själv, då ska jag hoppa upp i soffan med en stor kopp te o njuta av Greys.
Funderar på o ringa en person nu. Vet inte om hon är sur på mej eller inte. Nåja, lika bra att ringa o få reda på vilket!!

tAck o hej lever pastej!





Kommentarer
Postat av: Mamsen

Puss och njut av teet och favvoprogrammet.

2009-05-06 @ 20:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0