Låååång dag!

Åh vilken lååång dag. Först körlektion sen jobb. Känner mig som en klubbad oxe nu. Tänkte hoppa i säng så fort som möjligt.

Jag har haft så jättejävla ont i min högra axel idag. Vilket jag haft till och från under hela helgen med. Honey har verkligen fått agera massör hela helgen lång. Men va fan. Han får mat på bordet 6 dgr i veckan så det kan han gott ställa upp på. Right?!

Känns ju kul, 22 år gammal, varit sjukskriven för stress o nu får man ont i kroppen också. Kanske ska satsa på o bli förtidspensionär redan nu? PRO nästa?!

Nej va fan. nog med bladder. Sängen kallar på en mkt trött Bellisima.


Ännu en pics från helgen. Här kom visst Ossys andra "ände" med! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0