Konfirmation och fest i helgen =)

Gårdagen var fullspäckad och det fanns varkens tid eller lust att sitta framför datorn.

I fredags kväll bar det ju av till Dessi för lite förfest och partaj men när dom andra drog ut åkte jag istället hem o sov.
Helt rätt beslut kan jag säga eftersom vi skulle på J:s syrras konfirmation igår.
Trots att jag tog det lugnt med spriten o åkte hem tisigt så var jag ändå jättetrött igår. Efter en lång jobbvecka och en sen kväll så är man väl inte helt piggelin.

Men vi orkade med det o kl 16 befann vi oss i kyrkan. Det var en långdragen process eftersom jag o J mest satt o va hungriga hela tiden.
Vi visste ju att det väntade smörgåstårta efter och timmen i kyrkan kändes som en hel dag =)

Det var jätteroligt att träffa hela tjocka släkten Persson men vid halv åtta tackade vi för oss, körde hem J:s mormor och bänkade oss sen hemma framför Robinson med chipsskålen i högsta hugg.
Gårdagen gick väl inte helt i nyttigheternas tecken om man säger så men nu är ny dag o nya tag!!

Här kommer helgens pics:


Vi innan vi skulle dra i fredags

     


Jag på väg till konfen igår
   

Jaha o nu strejkar skiten så reseterande bilder får komma senare!!

Puss o hej, nu ska vi cykla till A6 o shoppa Grekland kläder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0