Dåligt shoppingsamvete!!

Efter helvetes lektionen på körskolan imorse så bestämde jag mig för att bege mig in till stan o "tröst-shoppa" lite.
Har egentligen inte råd att handla mer denna månaden men va fan. man lever bara en gång, right?
Det får nog bli en sån där "Gömma påsen för J".

Dessutom hade jag fått ett sms från Kappahl om att det var 25 % för alla medlemmar idag på ett helt köp o det kan amn ju inte motstå. Jag är i desperat behov av ett par kortare träningsbyxor, har bara långa o varma att springa o spinna i o det går knappt nu.

Så ett par såna fick det bli, + ett par leggings och strumpor. Allt för 225:-. Inte farligt eller hur (trösta mitt samvete, snälla). =)
Dessutom var jag inne på en annan affär som  inte finns i Krtsd men som är högt önskad av invånarna där =)



Gina of course =)
Surt för er men gött för mej :P
Det blev en mysig tröja saom jag känner mig på mig kommer bli en ny favorit. Perfekt att ta på sig på svala sommarkvällar med.



 

I eftermiddag har jag pratat med min favvoAnia i telefon och suttit här o myst med en mugg kaffe. Nu ska jag bege mig till Maxi innan J kommer hem o handla lite till kvällens middag. Det blir potatismoussaka. Gott o bara 5,5 points.



 

Mycket egopics idag. Fan, det är så det ska va =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0