Äntligen bilder igen!

´Ja minsann, jag är trött som en lus o ska snart slänga mig på sängen o vila lite innan det blir träning med Lovis kl 16.30.Men jag bara måste ju bjuda på bilder på mitt ehh.. jag menar vårt ( hehe) nya barbord.
Det är så snyggt



 

Visst är det super snyggt ;) För 1500 spänn med, jag kan inte fatta det. EN månad gammalt är det.
Jag är så happy, vilka fynd man kan göra på blocket =)

I lördags grillade vi lax här hemma, helsike så gott det är =)


Grillade lax i foliepaket med lite purjolök i, ungsgrillade grönsaker , sallad med fetaost och tomat samt en creme fraiche sås =)

Här kommer också den utlovade bilden på potatismoussakan från i fredags. V-V recept of course!!


Så gott med massa aubergine i =)

Ja det var det gott folk. Nu ska jag sluta mina blå en stund innan det bär av igen!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jättesnyggt bord. Där gjorde ni ett klipp. Och du e så duktig på att laga mat. Och hittar på nya rätter hela tiden. Jag kör mest samma gamla skit. Orkar bara inte när jag jobbat hela dagen.

2009-05-18 @ 20:51:18
Postat av: Mamsen

Fint bord ni köpt. Där gjorde ni ett klipp. Och du e så duktig på att laga mat. Och framförallt variera. Hoppas nu inte detta kommer med två gånger vilket jag alltid brukar lyckas med.

2009-05-18 @ 20:53:28
Postat av: Mamsen

Jättefint bord ni köpt. Ett klipp. Och du e SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ duktig på att laga mat och framförallt att variera. Puss

2009-05-18 @ 20:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0