Älskar er o bloggen =)

Hur ska jag överleva två veckor utan att kunna blogga?! Känns tufft, jag älskar ju (för det mesta) att gå in här o skriva om min dag. Att kunna gå tillbaka o läsa om hur det var innan är också skitskoj.

Nu ska jag strax bege mig för o jobba kväll. Sista kvällen. Känns galet!!

Känner mig stressad i kroppen. Så mkt jag ska hinna med innan Lördag. Uff..

Tur jag är ledig både torsd. och fredag.

Och då har jag bara typ 300 saker jag ska hinna med GAAAAHHH...

Måste färga håret med innan vi sticker, ser hemskt ut. Vilken utväxt. Nej oj, nu har klockan gått för fort. Time to go!!


Mörkt kort på mig o två av mina favoriter =) Wilma apar sig som vanligt, hehe!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

HIhi, man saknar bloggen när man är ifrån den.

Tyvärr känner jag själv lite bloggtorka för tillfället men hoppas det ger med sig snart!!

Åh så skönt ni ska ha det på semestern, lite varma dagar hade inte varit helt fel.....

Angående vikten så blir jag så sur ibland, man kan ju inte äta lite mycket någon dag utan att det ska sätta sig direkt, så trist är det, fattar inte hur detta ska gå sen, vilket trist liv liksom ;-)

KRAM

2009-05-26 @ 20:34:26
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0