Vägnings fredag!

Ja, så sitter jag här igen. Har 1000 grejer att göra men att sitat vid datorn och blogga eller läsa bloggar har blivit som en drog=)

Jag hade alltså "vägningsdag" idag och jag kan ju säga att det inte var + iaf.
Det var minus, fast inget stort minus =(
Jag kämpar och försöker tänka på vad jag stoppar i mig men jag måste säga att det går mkt segare nu än vad det gjorde förra gånge jag var med i VV.

Som tur är har jag världens bästa jobbarkompis som också är med och hon peppar mig otroligt mkt.
Och sen har jag ju den här bloggen som jag brukar läsa.
Hon är ju ett bevis på att det faktiskt går bara man har viljan!!

Ikväll bär det av till Skåne så fort J kommit hem från jubbet.
Jag hade sån tur o fick sluta tidigare idag + att jag började 7 istället för halv åtta så då kan man med gått samvete gå innan.

Åh det är Fredag, snart får jag träffa alla igen. Pirrar i mig. LOvElY!!





Click here to get the codes

Kommentarer
Postat av: miian

hellu bejb!

Hur e de me dej?

jobbar och sliter?

Nej det där med homeparty e ju lite lurigt.

Man känner oftast att man "måste" köpa nåt,och man gör det bara för att.

Sen e det jobbigt när sakerna är fina,och man vill ha allt,men man vet att man kan få det för halva priset på stan.

drygt!

Händer hos er i helgen då?

Kram

2009-03-20 @ 18:46:38
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: miian

Alla minus är bra minus så grattis,glömde skriva det igår ju!



Haha men ankorna i parken är ju kräk ;)

JAg e livrädd för dom,men kan ändå inte låta bli att gå ner där,för jag tycker dom e skojjiga samtidigt,speciellt när gässen går igång ;)



Oh så du är här nere?

Härligt.

Tyvärr försvann solen verkar det som,mindra skoj.



Kramkram

2009-03-21 @ 14:44:57
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0