Vad har jag gjort för ont?

Åh satan i gatan.
Jag säger som Ania "vilken jävla idiot uppfann förkylning".

Vaknade kl halv 6 imorse av att jag inte fick luft.
Jag var helt igenkorkad i näsan och fick nästan panik.
Lika bra att gå upp istället för att ligga där och snörvla och snyta o väcka Honey!

Jag hatar verkligen mitt värdelösa immunförsvar.
Det går an med maginfluensa och kräksjukan och sånt, det får jag aldrig.
Men så fort det är nån som är minsta lilla snuvig och befinner sig i samma rum som jag så tar det inte 3 dagar o sen ligger jag.

DRYGARE ÄN YES!

Efter X antal timmars slappande på soffan så fick jag nog o följde med J in till stan.
Det blev en timme sen fick vi åka hem för jag var helt slut i rutan.

Nu har vi precis ätit "lunch" (blev rostemackor) och jag ska slänga mig i soffan o zappa.

Men först ska ja bjuda på lite pics.


Jag o min kärlek =)


Bokstäverna i nya hyllan köpte vi idag på Village. Jag har spanat på dom länge o nu slog vi äntligen till =)

Hoppas er lördag blir roligare än mig. Jag ska bara ligga hemma och snörvla och tycka synd om mig själv medan J ska till sina föräldrar på middag.

Ibland suger det verkligen att vara jag!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Cia

Vad fint det blev med bokstäverna i hyllan :-).

Krya på dig!

2009-03-28 @ 15:55:45
Postat av: Emelie

Vad fint det blev!

Vila nu ordentligt.

Förkylning är inget vidare, jag är lyckligt lottade med mitt immunförsvar, är väl typ aldrig sjuk men måste vara jobbigt med förkylningen och huvudvärken på det.

Kram kram!!!

2009-03-28 @ 17:09:28
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0