Kärlek till familj o vänner!!

Vaknade när Honeys väckarklocka ringde 20 över 6 o efter att ha legat och hostat i en halvtimme så gav jag upp och gick upp o gjorde mig en kopp honungsvatten.

Nu har jag suttit o kollar lite utbildningar till hösten. Känner mig ganska säker på vad jag vill och den känslan är skön.
Får lite panik när jag tänker på att jag ska bestämma vad jag vill göra resten av mitt liv.
Därför försöker jag tänka att jag ska hitta nånting jag vill göra just nu och känner jag bara för att göra det i 10 år så kan man väl bara skola om sig och syssla med nåt annat sen. Så jag inriktar mig på kanske inte allt för långa utbildningar-

Helgen är slut och det är måndag igen men jag är ju sjukskriven till nästa Torsdag så jag behöver iaf inte få huvudvärk av jobbet. Så skönt att känna att jag mår bättre när jag slipper tänka på stressen där. Det är sån enorm skillnad.

Helgen har varit bra trots en helvetes förkylning tack vare alla underbara människor jag har runt om mig.
Speciellt min Honey =)
På Söndags kvällen innan vi somnar brukar vi alltid säga tack till varandra för en suverän helg och pussas lite extra.
Det gäller att visa varandra kärlek och tacksamhet ofta och för dom mest "enkla" saker tror jag.

Det är ju han som gör att dom "vanliga och enkla" dagarna blir speciella.

Andra helgen i rad som vi inte festat nu o det känns skönt. Hur orkade man innan?
Gå ut onsdag, fredag, lördag vecka efter vecka.
Igår när vi pratade om singellivet innan vi träffades så kläckte jag ur mig "ja, det var tider det". Då frågade J mig om jag saknade det?! Mitt svar blev "nej". Och det var helt från hjärtat.
För det gör jag verkligen inte.
Även om det var en rolig tid med många kompisar som också var singlar så skulle ja aldrig vilja vrida klockan tillbaka.
Älskar livet här och nu.
Med honom och en underbar familj och vänner.





Ni gör varje dag speciella =)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Och jag älskar er!!!! Puss puss

2009-04-06 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0