Glad =)

Vad roligt att det är fler som läser nu. Känns riktigt skoj.

Idag efter helvetet (jobbet) så var ju jag o Honey på aktion. Herregud säger jag bara.
Inte mycket folk och saker som gick för ingenting.

Kvinnan som hade aktionen blev så arg så hon  slängde en stol i golvet. För att sakerna gick för så lite pengar.
Ny inspelningsbar Dvd som i affär kostar ca 2000-3000 gick för 500.
Fina cyklar för 50:-. 13 mobiltelefoner såldes för 200 spänn.
Kan ni fatta, man får alltså 13 mobiler för sammanlagt 200 spänn.

Polisens stöldgods som såldes ut. Ett tips om ni är ute efter billiga cyklar osv.

Och jag fick min cykel wiihoooooooo!!
Glömde dock ta bild på den och eftersom J inte är hemma vågar jag inte gå ner till källaren själv och fota.
En Cresent för 600 kronor. Som hittat!

Nej nu ska jag titta på Greys igen.

Ikväll hade vi förresten en försmak av Grekland genom att laga till färsspett med ris m.m.
Dock glömde jag fota det med men sprang ut o fotade J:s matlåda =)


Ser tråkigt ut här men tänk er detta med en god sallad och tzatsiki till.





Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Mums, det både lät gott och såg gott ut :-D.

Jag älskar såna där spett :-D.

Grattis till cykelköpet, vilket kap!!!

KRAM

2009-03-11 @ 21:47:43
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0