Lördagskväll i Lockebo!

Uppe ganska tidigt trots att jag inte somnade förrän efter 2 igår.
Jag o J var ju hos hans farmor och farfar på middag o sen drack vi lite Martini jag o Vera medan J o hans farfar drack Whisky (of course).

J:s farmor är en Gudinna i köket. Hon lagar helt underbar mat. Igår bjöd hon på både förrätt, varmrätt, efterrätt och kaffe o kaka. Tur för mig att jag var ute o sprang igår annars hade nog vågen pekat rakt upp idag =)

Till förrätt var det advokado med räkröra. MUMS.
Huvudrätt: Fläkfilegratäng med curry och ris till.
Efterrätt: Panacotta med passionsfrukt

Och kaffe med dom 300 obligatoriska kaksorterna =)

När klockan var halv tolv tackade vi för oss o gick mot bussen fast när vi väl var framme bestämmde vi oss för att gå istället. Tar ca 45 minuter o bägge två kände sig pigga på det.
Så fick jag ytterligare lite motion också. Alltid ett plus!

Kvällen pics ska ni självklart med få:

    




Hemma o trötta
       

Jag funderar på om jag ska åka o köpa mej en cykel idag. Den var ganska dyr men å andra sidan ska man kanske lägga ut lite mer pengar på en rejäl cykel.  Vill så gärna börja cykla till jobbet.
If you live, you will see!!

                                          

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh så mumsigt.

Lät jättegott alltihopa.

Mammor/svärmödrar är så bra på att laga mat :-D.

Vad skönt med en så lång kvällspromenad, själv sitter jag och tvekar om jag ska bege mig ut eller ej....

Kram kram

2009-03-08 @ 18:23:06
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: ida

du klär i rött söt

2009-03-09 @ 17:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0