What a day!!

Tisdagen lider mot sitt slut och självklart sitter jag bänkad framför Desperate Housewifes =)
Så spännade det är nu. Jag måste säga att sen dom "flyttade" serien fram fem år i tiden tycker jag bara den har blivit bättre.

Annars har det inte hänt så mkt. Jag har jobbat till 14 o sen hade jag körlektion.
Det var hemskt.
Fick motorstopp mitt i en korsning där det stod fullt med bilar som skulle förbi. Usch.
Fick panik o försökte börja om o gjorde det igen!!
Tillslut fick körläraren lugna ner mig och säga åt mig att det inte var nån fara.
Började nästan gråta.
Uff!
Förstår inte hur detta skall kunna gå?!

Nåväl, efter det mötte ja upp min käraste o två vänner o sen gick vi o kollade på vad det bjuds på på morgondagens aktion.
Polisen ska sälja ut cyklar imorgon på auktion o jag som MÅSTE ha en ska of course dit.

Sen blev det fika på Claras. Jag tog bara en smoothie =)

Efter det var jag bara tvungen att sticka inom Indiska innan vi åkte hem.
Har haft span på två ursnygga temuggar där som jag visste  skulle passa som handen i handsken i vårt nya vitrinskåp/bokhylla!
Sagt o gjort. Dom fick följa med hem + 2 supersnygga glas.


I skåpet högst upp till höger ser ni en skymt av skönheterna.

Försökte få en bra närbild av dom men det gick åt skogen.


Ja visst är dom ljuuuvliga!

Nu kom min fina kille in med frukt o kolsyrat vatten till mig. I'm a lucky girl ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå, vad fina! Dem hade passat hemma hos mig!=)

2009-03-11 @ 16:29:52
URL: http://browneyegirl.bloggsida.se
Postat av: Mamsen

Jättesnygga muggar och vilken fin hylla med skåpen. Skitsnyggt.

2009-03-13 @ 19:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0