What if you could turn back time?!

Så var klockan snart 16 och jag sitter och väntar på att Honey ska komma hem.
Börjar bli ordentligt snorig med nu.
Jävla Max (ha, ha, Ania jag bara skojade )

Man blir verkligen glad när man loggar in här o ser alla fina kommetarer som ni skriver till mig.
Att det fanns så många snälla människor där ute =)

Jag var ju uppe ganska tidigt imorse eftersom jag hade körlektion och sen möte med chefen.
Mötet med chefen vill jag inte skriva nåt om här men körlektionen kan jag däremot berätta för er att det absolut inte gick mer än sådär!

Jag har svårt att växla ner och svänga in tydligen. Ja, jag tycker inte själv det men det verkar som körläraren tycker det =)
Speciellt vi ett ställe. Min körlärare fick lägga sig på bromsen idag för att jag inte skulle meja ner en stolpe o nejdå vi kom förbi men han var väl osäker på min förmåga. HAHA, amatör.

Det störigaste var att det var samma jävla stolpe som jag höll på att köra in i förra gången jag körde =)

Annars har jag inte gjort mkt o det är ju precis det som är meningen.
Har gått här hemma och pulat lite o när jag känner huvudvärken börjar komma så lägger jag bara ner verksamheten och går o vilar istället.

I eftermiddag blev det den här filmen:



Den var bra men sorglig, fällde några tårar i slutet!

Jag piffade faktiskt upp ljusstakarna jag köpte igår.
När jag gick ifrån mötet hos chefen gick jag inom stan och köpte lite pärlor på ståltråd:
Så här blev resultatet:



Mkt sötare eller hur?

Dessutom hitta jag en jättegullig glas"ljusstake" som man ska ha i blomkrukan. Kan nog bli käck tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0