Trött torsdag!

Känner mig helt slut ikväll. Ska krypa till kojs redan nu, tidigt för o vara jag.
Dom senaste 2 veckorna har jag känt mig helt färdig.
Sover gott o många timmar på natten men ändå är jag såååå trött.

Igår frågade dom mig på jobbet om jag var sjuk för att det såg ut som jag satt o somnade o dom tyckte jag hade mörka ringar runt ögonen.
Tror det är mkt jobbet. Trivs ju inte o att känna att man måste gå ändå är en riktig plåga.
Om jag bara kunde fått nåt annat. Som jag söker men aldrig får jag nåt resultat.
Why?

Nej huvudet trillar snart ner i tangentbordet. Sängen kallar!!
Fast egentligen vill jag knappt sova eftersom jag haft så hemska mardrömmar i princip varenda natt sen en vecka tillbaka. Uff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0