Grillkväll hos familjen Håkansson/Persson!!

Jag känner mig såååå mycket bättre idag. Bara halsen som är svullen. Så vem vet, dom där ölen gjorde kanske susen?!
Ikväll har vi grillat för andra gången denna helgen. Fläskkotlett med bulgursallad.

Efter allt frossande nu när jag varit sjuk så får det fan va nog nu.
Nya tag igen och bara att kämpa vidare.

Jag väckte J imorse vid halv 11 (ny tid) och överraskade honom med en smarrig frukost.
Sen begav vi oss till A6. Jag köpte en kjol igår på H&M  för endast 98:- och det var precis en sån jag letat efter, en kort bekväm kjol att ha över leggings. Så idag köpte jag den gråa också.


Perfekt sommarkjol också ju =)

Efter det åkte jag o J ut till hans föräldrar så J kunde skriva på min moped som står där.
Han är så duktig my boy =)


Så sexigt med en man som kan spela guitar =)


Min Honey grillmästaren.


Smaskens :P

Älskling tog bilder på mig med idag men det verkar vara en sån där "bli dålig på alla bilder dag".
Känner mig mest fet, ful o äckling efter senaste dagarna.

Nu kommer snart Dessi och hennes Viktor hit på fika. Fruktsallad o hembakta viktväktar kakor som blev sådär. Men, men. Man kan inte lyckas med allt.

Åh, om bara hostan kunde ge med sig =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0