"Kakkväll" hos oss!!

Gomiddag kära vänner.

Trots en vild kväll igår var jag uppe o ¨på benen redan vid halv 9 imorse.

Är så glad att jag inte blir så bakis som jag blev förr.

Det var riktigt, riktigt, riktigt roligt igår.

Kan det bli annat med 2 av världens gulligaste vänner och deras pojkar?!

Alla blev bra i gasen o när vi sedan kom ut såg jag tydligen så full ut så jag fick inte ens komma in på ett ställe.

Visserligen var jag ganske bra dragen men fan inte så full så jag inte kunde komma in, tror min kära pojkvän var fullare =)

Men. men Ingenting att hänga upp sig på, det är inte första gången heller. Mina ögon blir nog ganska "hängiga" när jag druckit så jag ser kanske mkt fullare ut än vad jag känner mig.

Och för en gångs skull känner jag att ajg inet behöver ha ngn "fylleångest". Jag drack knappt någonting ute och när Dessi hade gått och jag o J gick in igen så gick jag direkt till baren o beställde ett glas vatten.

När vi sedan kom hem (och vi tog faktiskt bussen vilket inte heller är så vanligt, brukar bli taxi) åt vi lite sen började jag o J röja här. Skönt att inte vakna upp till kaos.

Jag diskade och han plockade undan. Och innan vi kröp ner gick faktiskt både jag o han och duschade. Så äckligt att vakna som en sunkråtta.

Jag skulle nog behövt sova en timme eller två eftersom jag ska jobba ikväll men jag kan inte.

Ska gå ut o ta upp nåt att ha till middag istället.

Tack snälla vänner för en underbar kväll.


min fina cheesecake som jag är supernöjd med!

      







        

Blev mkt bilder såg jag nu o det syns verkligen  på dom hur trevligt vi hade.
Inte alla man är direkt vacker på men va fan, den bjuder jag på.

Ha en fortsatt bra Söndag!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, ser ut som ni hade superkul.

Jag skulle ju med haft kul med vännerna igår och dricka massor med vin men så blev det inte.

Får längta tills det blir av....

Kram kram!!!!!

2009-03-15 @ 18:36:59
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0