Ny medlem i familjen!!

Åh, nu är man lagom mör efter ha jobbet helgen och idag.
Ont i ryggen har jag också.
Så blir det när man får gå till "tunga" vårdtagare 3 dagar i rad.

Idag var jag duktig och cyklade till jobbet imorse. När arbetspasset sen var slut frågade Dessi om jag ville hänga med till A6 och det är klart att jag ville det.
Eftersom jag hade cyklen med mig blev det till att promenera dit.

Jag som måste hålla hårt i pengarna nu klarade självklart inte att stå emot alla fina saker så litegrann blev det och vips var jag 200:- fattigare :/
Mitt bästa köp var en ljusstake på Village för 129:-



Jag har letat länge efter nåt fint att ha sanden som vi tog när vi var i Sahara i. Och denna blev ju helt perfekt.
Några fina pärlor eller snäckor med där i så kommer den bli ljuvlig.
Den fick stå på vår nya fina bokhylla!



Åh jag trivs så bra i den här lägenheten nu. Allt börjar falla på plats och bli riktigt trivsamt.
Längtar till mammsen och syster kommer upp o ser det =)

Nej nu ska ja fortsätta mysa med min Honey. Mycket kärlek den senaste tiden och det gillar vi.
Imorgon ser jag fram emot min lediga dag som blandannat ska innehålla körlektion och förhoppningsvis träning.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0