Stackars lilla mej!!

Fy fasen ja, finns det nåt tråkigare än att va sjuk.
Man vill men orkar inte göra nåt.
Jag som skulle med J på middag hos svärföräldrarna (känns konstigt att kalla dom det) men istället sitter jag här ensam med min Ben&Jerry och tycker riktigt synd om mig själv. Allt vad bantning och viktväktarna heter kan fara åt helsike just nu.

J var snäll och körde mig till Hemmakväll innan han åkte så jag fick hyra 3 filmer.
Iallafall nåt att göra ikväll.

Vi får väl se om dom är nåt att ha.

Just nu går denna låten varm här hemma. Jag gör alltid samma misstag. När jag hör en låt som jag tycker är bra så spelar jag den dygnet runt i 1 & 1/2 dag och sen kan jag inte lyssna på den på flera månader utan att kräka.



Tror det blir Robinson ikväll. Kan vara skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0