Sprit botar allt?!

Nu sitter jag här med en av Honeys pilsner.
Har redan druckit 2 cider.
På ganska många timmar i o för sej.

Skickade precis ett sms till J "Jag dricker av dina öl nu, försöker bli full och supa bort värken i kroppen Ha,ha "
Det var väl lite till att överdriva men lite alkohol kan faktiskt göra att det känns sjukt mkt bättre.
Ni vet den där mysiga känslan man får i kroppen när man har tagit några klunkar av första ölen eller cidern.

I torsdags när förkylningen började sätta in på både mig och baby så preparerade jag mig med honungsvatten, C- vitamin och vitlök. Honey tog en grogg istället- han tror mer på det.

Jag blev sjuk, J blev inte det.

Tror ni alkohol hjälper mot bacillusker??


Fan vad jag ser ut men va fan, Skål på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0