Sönder stucken!

Hemma igen efter vårdcentralen och sen var jag inom A6 en sväng. Men jag känner det direkt i huvudet.
Jag promenerade faktiskt en sväng idag, det rekommenderade ju läkaren.
Men det där med vikten och VV går väl sådär. Jag försöker äta enligt dom och så men jag rör ju knappt på mig.

Jag orkar inte engagera mig så mkt tyvärr, denna veckan har det varit fullt upp med annat men på Måndag sak jag köra igång igen.


På vårdcentralen gick det väl sådär.
Lika svårstucken som vanligt, jag kände mig som en äkta nåldyna när jag gick därifrån:



 
4 gånger stack dom mig.

Inte konstigt att man hatar att ta blodprov.

Nu ska jag lägga mig i ryggläge en stund. J var precis hemma o vände, han skulle sticka till Ikea och köpa utemöbler åt oss som var på extrapris. Dom går nog som smör i solsken med tanke på priset.



See you later.

Kram från hostmaja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0