Smarrig lunch!

När man går hemma så här och har allmänt tråkigt så blir det att man bloggar mkt mer.
Samtidigt som det är trist att va hemma orkar jag inte ta mej för någonting.
Huvet är tungt!!

Jag har nyss ätit lunch. Jag måste säga att jag är en jävel på att göra goda sallader (om man får säga så om sig själv).

Idag blev det knaperstekt bacon med pastasallad plus lite annat smått o gott i =)
Kan säga att den kittlade gött i kistan!!


Ingen vidare bra bild men den får duga.

Och till det drack jag of course


Jag o J drack ju hur många liter julmust som heslt i julas och vi blev helt överlyckliga när vi såg att dom nu kommit med påskmust =) Apotekarnes är absolut godast!!!

Nu ska ja byta till den andra soffan. Vila, vila, vila!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej vännen!

Mums, såg smarrigt ut det där!!

Must är ingen favorit hos mig men har en man som ääälskar det :-D.

Hoppas du kan få svar på varför huvudet gör ont, inte lätt att veta men jobbigt för man kan ju knappt tänka på annat.

Vila på du...

Kram kram!!!

2009-03-25 @ 13:12:32
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Cia

Gillar också jul- och påskmust. Håller helt och hållet med om att Apotekarnes är bäst :-).

2009-03-25 @ 15:56:04
Postat av: Emma

Åh det såg gott ut =) å påskmust måste jag nog med köpa snart. mumms!

hihi kram

2009-03-26 @ 17:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0