Sjukskriven!

Så kväll igen och min J är o tränar och här sitter jag i min ensamhet och väntar på att Greys ska börja.

Jag var alltså på vårdcentralen idag. Jag är så glad att jag äntligen gick dit.

Att äta massa tabletter för att orka med dagarna och alltid ha ont i huvudet och vara illamående är ju verkligen inte bra.

Jag blev sjukskriven i 2 veckor så nu ska ja bara vila upp mig och försöka ta det lugnt och koppla bort jobbet.

Precis som jag själv trott tippade läkaren också på stress huvudvärk. Man kan bli jättedålig av det och det är ju precis vad jag har blivit.

Idag har jag mått hyfsat förutom att jag mått illa hela eftermiddagen och kvällen. Spänningshuvudvärken övergår ofta till illamående har jag märkt.

Så från klockan halv 12 fram till nyligen har jag inte kunnat äta. Men nu tryckte ja i mig ett par mackor. Dessutom dricker jag jättemycket och det är ju huvudsaken.

Ikväll har jag legat på soffan och kollat på denna filmen:



Jag har sett den en gång innan men den funkade helt klart att se igen.

Imorgon står inget annat på schemat mer än körlektion. Det ska jag nog orka med, hoppas jag!

Ska försöka komma ut på lite promenader nu dessa två veckorna också. Det gör gott sa läkaren.

Oops, nu börjar Greys. Dags att gå.

Var rädd om dig själv!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/march/goodiebagtavling-varde-cirka-20-000-.html#comment



Jag har startat en riktigt grym tävling - en goodiebag värde hela 20 000:- lottas ut! Skulle var riktigt kul om du ville vara med och tävla :)



Ha en fin kväll!

2009-03-25 @ 22:27:04
Postat av: Anonym

Åh, hoppas de här två veckorna gör gott för hälsan nu.

Vila ordentligt och hämta kraft så ska du se att ju mindre du stressar desto bättre kommer du må :-D.

Kanske ska jag unna mig en liten investering, hihi

Kram kram

2009-03-26 @ 07:54:47
Postat av: Leonora - The Crazy one

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-26 @ 07:57:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0