Rolig kväll!

Har varit på Ljusskväll hos Eva nu.
Köpte ingenting för plånboken tålde inte det men jag måste säga att ja blev chockad över hur fina saker där var.
Men inte billiga.

Men trevligt var det och lilla Eva hade bakat och varit huslig. Så prydligt som där var ikväll har jag aldrig ´sett det vara innan.
Undrar om där är lika fint om en vecka =) ?!

Idag har jag o Honey ätit god, god mat. Blev kassler och potatis med stuvade morötter. Smarrigt var det o ganska snålt med points ;)

På tal om points så är det vägningsdag imorgon. Usch känner på mig att det inte kommer gå så bra.
Blivit lite fusk i veckan. AJABAJA.

Kort från ikväll var det ja. Tyvärr är dom lite suddiga eftersom jag glömt att putsa bort alla tusen fingeravtryck som satt på linsen.


fina töser =)

   
värdinnan i lila                Min fina Dessi         Me =)

Egot!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0