Nytt och fint!!

Jag hittade två hyllor för ett tag sen på Village som jag ville ha i köket.

Tyvärr kostade dom 400 kr stycket vilket jag tyckte var lite saftigt så då kom jag på den strålande iden att fråga J:s farfar (som är f.d snickare) om han kunde göra 2 till mig.

Och självklart ställde han upp och jag igår fick vi dom. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd. Dessutom fick jag dom nu i vitt som jag ville ha, på Village fanns dom bara i svart.




Dom är ju inte direkt fulla med saker än men det kommer väl. Ljusstakarna på den vänstra är iaf helt nya =)
Älskar vårt nya kök!!

Nu ska jag gå o göra en smoothie till mej själv sen krypa ner i sängen. Viktigare än nånsin med sömn nu!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

köket ser mkt bättre ut gumman! Fina hyllor. Vila upp dej nu! Måste höras snart! Puss

2009-03-26 @ 11:15:22
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0