Mysig kväll med suveränt sällskap!

Precis anlänt hem- hem ljuva hem!

Är så trött att ögonen står i kors men tänkte slänga upp kvällen pics först innan jag beger mig ner under täcket.

Efter en tröttsam dag med jobb, jobb, jobb blev det en trevlig kväll hos Johanna och Kristoffer.

Med god, god, god mat!

Kristoffer är en riktig mästerkock och hhemma hos dom är det han som gör den mesta maten. Det ni tjejer, inte dåligt va? ;)

Blev en lugn kväll då alla 4 var lagom slitna som vanligt en fredag kväll och lite guitar hero med trummor och ett par öl sen räckte det.

Här är iaf kvällens bilder:


Jag fotograferas medan maten står i på spisen =)

              
Min sambo ler på bild,   Mästerkockarna!
inte ofta det händer.!

             
Johanna är en Guitar hero gudinna. Grym!!


Hemma igen!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, ser ut som ni haft en mysig kväll!!

Hoppas lördagen blir lika bra!

Stor Kram!!

2009-03-07 @ 07:41:06
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: J

Det leendet bjuder ja på:)

2009-03-07 @ 11:44:40
Postat av: Johanna och Christoffer !

Det var jättekul att ha er här :)

2009-03-07 @ 16:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0