Mysig kväll med härligt sällskap!!

Så fick vi lite sällskap också idag.
Självklart av världens bästa Karlsson med man =)

Honey gjorde fruktsallad och jag bakade ju viktväktar kakor. Som faktiskt inte blev så pjåkiga.
Jag invigde min nya kjol ikväll. Kände mig "gör-snygg".

Har börjat hosta 100 ggr mer nu, ja som alltid får så jobbig hosta =(

Nåja.

Imorgon ska jag bara ta det lugnt o vila upp mig. Tänkte försöka bege mig till en bokhandel o få tag i andra delen på Twilight serien.
"När jag hör din röst"



Edward och Bella ahhhh..

Vi kollade på film ikväll. Det blev "I could never be your woman. Om ni inte har sett den: Låt bli!!
Absolut ingenting att rekommendera.


Min nya fina kjol


Irriterande hårslinga i ansiktet men så har man lite bångstyrigt rufs också =)

Nej, time for bed nu. Om jag kan sova nåt, kanske hostar hela natten. Känns ganska troligt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mumsigt med fruktsallad och kakor.

Låter som att helgen blev lyckad ändå.

Det där med grillning måste jag med ta tag i, sååå himla gott ju!!!

Jättefin kjol, sånadära måste jag med köpa.....

Hoppas du får en fin start på veckan och att huvudvärken håller sig borta.

Kram kram!!

2009-03-30 @ 08:32:13
Postat av: Emelie

...nu var jag sådär ruskigt snabb på tangenterna igen, hihi

var jag som skrev nyss...

2009-03-30 @ 08:35:30
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0