Lördags shopping!

Jag är så stolt över mig själv.
Imorse när jag vaknade vid 8.40 satte jag på mig joggingskorna och laddade på MP3:n med lite nya bra låtar sedan gav jag mig ut o joggade en runda.
Inte jättelångt men ändå. Att jag gjorde det.
Körde så långt jag orkade o jag måste säga att min kondis inte är vad det en gång var men, men.
Man måste ju börja någonstans.

När jag sedan kom hem var min sambo också uppstigen och han blev så förvånad och impad över att jag pallat mig upp tidigare för att jogga =)
Sen skickade jag iväg honom till Maxi för att köpa frallor medan jag duschade och dukade.

Frallor till frukost är verkligen helglyx för mig =)

Och en dag har jag ju bestämt att jag ska skita i allt vad points heter. Sagt o gjort, det gör jag idag.
 Med måtta vill säga. Sitter ju inte o kränger i mig en påse chips.

Dagen har spenderats med J på stan. Shopping!
Har köpt lite smått o gott till lägenheten. Sen bjöds det på lunch på vräldens mysigaste fik: Bernards som har stans godaste sallad. Lax och quinoafrön.

Ikväll ska vi på middag igen ju. Hos J:s farmor och farfar.




Vår lilla buse kröp ner i lådan under tv-bänken idag när J var där o fixade =)


En dålig bild på mej från idag. Men den bjuder jag på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0