Jäger på en tisdag =)

Ja, egentligen har jag ingen blogglust alls.
Känns som min blogg är tråkig eller nåt.

Samtidigt vet jag att det är min blogg och jag som ska trivas med det jag skriver men klart som fan att det är roligare när folk läser och kommenterar.
Dessutom hör jag vänner som dagligen säger "jag vet, jag läste det på bloggen" vilket får mig att känna att jag inte har  nåt nytt att berätta.
Kommentarer som "du skriver ju fan allt där" är ju inte heller så roliga.

Ja, ja, Det har förmodligen gått över till imorrn,

Jag har druckit jäger ikväll. efter x antal nätters hostande och vakenhet till långt in på småtimmarna så fick ja nog och tänkte att va fan, då får jag la dricka mig påverkad för o somna.
O nu har jag druckit typ halva flaskan (350 ml flaska) men känner och märker ingenting.



Ska iaf krypa ner hos min Honey nu. Han längtar nog efter mig!!

Kommentarer
Postat av: lina

jag tycker din blogg är bra iaf! försökte nå dig innan men du var minsann upptagen hela ti´n :( kan väl höras i morron. puss

2009-03-31 @ 23:31:17
Postat av: Emelie

Jag läser och tycker inte alls din blogg är tråkig.

Dessvärre har jag inte haft tid att läsa/kommentera riktigt på ett tag nu men jag ska bättra mig, hihi

Kram kram!!

2009-04-01 @ 13:16:42
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0